High school in Ohio - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu High school in Ohio - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

High school in Ohio

Hallo allemaal!

Het gaat nu toch echt gebeuren! Mijn droom gaat werkelijkheid worden, met mijn havo diploma op zak ga ik een jaar naar Amerika om High school te doen. Ik kom in een gastgezin met een jongetje van 3. Als ik daar ben ga ik naar de lokale school. Ik reis met een organisatie, maar zodra ik daar aankom is er niemand die ik ken behalve het gezin waarin ik kom. Tuurlijk, dit is spannend! Maar ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen en dat ik de tijd van me leven ga krijgen!!

Gr. Marissa

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2013

April alweer?!?

14 April 2013

Weekend Canada!! (:

20 Maart 2013

paps en mams zijn er!!

14 Maart 2013

Begin maart! (:

05 Maart 2013

Religie en winterconcerten!

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8244

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: