Senior night!! - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu Senior night!! - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Senior night!!

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2012 | Verenigde Staten, Akron

Dinsdag werd ik uit de les gehaald, ik moest naar de atletic office. Na een zoektocht kwam ik daar aan en kreeg ik een envelop en te horen dat ik vrijdag het football veld op moest. Slik! later kreeg ik te horen dat het kwam omdat ik een senior ben en het senior night is. Dit betekend dat je over het football veld loopt en word omgeroepen zodat iedereen weet wie je bent. Dit doe je samen met je familie.

Op vrijdag ging ik dus s'avonds naar het football veld. Ik en de andere 2 seniors uit het tennis team waren in ons uniform en er werden foto's genomen en toen moesten we wachten. Na het wachten liepen we over het veld vlak voor de wedstrijd begon. Het stelde uiteindelijk allemaal niet heel veel voor.

Na senior night begon de wedstrijd. Mijn eerste wedstrijd niet op tv! Ik heb daar weer een hele hoop nieuwe mensen leren kennen. De cheerleaders deden allemaal cheers en wij deden met z'n allen mee. Onwijs gaaf, het hele publiek stond te stuiteren! Natuurlijk wonnen we en aan het eind van de wedstrijd rende we met z'n allen het veld op om het schoollied te zingen en te feesten!

Na de wedstrijd ben ik met Hanna mee gegaan naar haar huis. We waren daar uiteindelijk met een groep van 12. Het is ontzettend leuk dat iedereen me overal bij betrekt en me voor uitnodigt. Aan het eind van de avond heeft Niels me opgehaald.

Oh, Ik moet niet vergeten te vertellen over de marching band!! De marching band is onwijs groot, zo'n 200 scholieren. Ik heb nog nooit zo iets gezien! ze zijn super goed en lopen allemaal verschillende patronen terwijl ze hun liedjes spelen. Echt gaaf!

Ik ga zeker deze vrijdag weer! Het is de perfecte manier om nieuwe mensen te leren kennen en te worden betrokken bij alle leuke dingen!

  • 19 September 2012 - 07:41

    Vincent:

    Hoi Mariss, Super zo'n avond en gaaf dat je zo overal bij betrokken wordt!!
    xx

  • 19 September 2012 - 10:34

    Irma En Aris:

    leuk marissa dat je het zo naar je zin hebt.
    en allemaal nieuwe vrienden maakt,daar is zo'n voetbalwedstrijd goed voor.
    heel veel succes en plezier.

    xxxxx van ons

  • 19 September 2012 - 11:37

    Inge :

    Hoi Marissa,
    Alles wat ik tot nu toe van je lees klinkt wel onwijs gaaf. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt
    en opgenomen wordt door iedereen.
    Dit wordt een jaar om nooit te vergeten. Geniet ervan.
    Groetjes
    Inge, Jan Piet, Mike en Lois

  • 19 September 2012 - 22:08

    Johan:

    Interessant hoor. Z'on ander land met allemaal andere dingen dan wij hier. Veel plezier in de Marching Band!

  • 21 September 2012 - 21:07

    Margareth:

    Je maakt veel leuke dingen mee zeg!
    xx Eddy en Margareth

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:37

    Lia:

    Hoi Marissa,

    Als ik toch eens jong was nu...........................................................!
    Kei gaaf he!!

    Dikke kus Lia

  • 21 September 2012 - 23:38

    Lia:

    Sorry er ging iets fout, maar wat??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 8305

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: