Spirit week and homecoming! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu Spirit week and homecoming! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Spirit week and homecoming! (:

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2012 | Verenigde Staten, Akron

Deze week was spirit week! Dan vraag je je af, wat is spirit week? Dat was voor mij ook een beetje onduidelijk. Maar toen ik maandag op school kwam had ik het door. Iedereen is just crazy! Maandag was payamaday! De hele school in payama's? okee beetje apart maar wel grappig! De meeeste docenten deden hier niet aan mee behalve me choir docent. Die liep in haar payama. Maandag ben ik ook met het team bij swensons wezen eten na de wedstrijd en dat was erg gezellig! Dinsdag was het kroontjesdag. Iedereen droeg een kroontje. Best toevallig met prinsjesdag in nederland vond ik!! Mijn choir docente vond dit ook wel een mooie gelegenheid om een knalroze pruik te dragen omdat ze dat leuk vind.. En ik dacht dat we gekke docenten hadden op t Cals! Woensdag was fairytaleday! Meisjes die in prinseccen jurken liepen en again vond mijn choir docente dit een mooie gelegenheid om te verkleden als De boze heks! Toen we haar lokaal in liepen was het donker en overal lagen appels en er was een duister muziekje. Ms star was de hele dag een beetje gemeen. Ze zat helemaal in dr rol! Donderdag droeg elke klas een andere kleur. Zo droegen alle seniors blauw. Het was grappig om te zien dat er in sommige klassen alleen blauw zit en in andere ook nog 2 andere kleuren! Vrijdag was als normaal oranje en zwart en dat was de spirit week. Opzich wel een leuke manier om de spirit voor de school te laten zien.

Donderdag hadden we ook de homecoming pep rally. Dit is een soort van euhmm.. lastig uit te leggen. Iedereen gaat naar de gymzaal en dan word een speech gehouden en iedereen word enthousiast gemaakt voor de game and homecoming. Er zijn cheerleaders en de dansteam. Homecoming king and queen worden gekozen en alle sportteams worden geintroduceert. Ik dus ook!

Vrijdag was de homecoming game. Het is niet echt anders dan de normale game's elke vrijdag behalve de naam en het is in de spirit week.

Dan zaterdag eindelijk homecoming! We begonnen met uit eten bij friday's wat was erg gezellig! Daarna zijn we naar het huis van 1 van de meiden gegaan en hebben we daar foto's gemaakt. En ik denk dat de foto's erg leuk zijn geworden. Zodra ik ze heb stuur ik ze of zet ik ze op facebook of iets. De dance was van 8 tot 11. Zeer andere tijden dan in nederland. De dance was erg anders dan we in nederland gewend zijn. Voor mijn vrienden uit nieuwegein en omgeving, het is te vergelijken met brothers voor 12 tot 15 jaar. Na de dance ben ik naar een sleepover gegaan. Eerst zijn we nog naar applebee's geweest en daarna naar het huis waar de sleepover was. We gingen daaar een film kijken maar voor 10 minuten voorbij waren was iedereen in slaap gevallen. Vanochtend kwam ik rom half 11 thuis. En sinds dien heb ik niks nuttigs gedaan.

Ik ben de hele dag super moe, hoe zou dat komen haha. Dus ik ga nu ook lekker slapen! morgen weer vroeg naar school! Slaap lekker allemaal en tot volgende week of misschien later, deze week word niet heel boeiend denk ik..

Oh en sanne! happy birthday!!

Doeggggg xx

  • 24 September 2012 - 11:06

    Vincent:

    :-) Slaap lekker!!

  • 24 September 2012 - 22:27

    Jolanda:

    Wat een andere wereld, ik ben blij dat we er een beetje van mee mogen genieten.
    Kijken weer uit naar je volgende smeuige verhaal XXXXX Mama

  • 25 September 2012 - 18:40

    Lia:

    Een beetje apart die lui daar maar wel leuk. Weer een ervaring rijker Marissa en zo zullen er nog wel vele volgen! Nou ik ga ff gewoon koken voor de boys. XLia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 8243

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: