sports, clubs, school, ervaringen deze 3 weken! - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu sports, clubs, school, ervaringen deze 3 weken! - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu

sports, clubs, school, ervaringen deze 3 weken!

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Akron

Ik loop heeeeel erg achter! Heb niks laten horen voor 3 weken! ;o oeps..

Sports:
2 weken geleden op een donderdag hadden we met tennis Senior game. Dit betekend dat we onze laatste wedstrijd hadden met daarna een klein feestje voor de seniors. Helaas regende het en ging onze wedstrijd niet door :( gelukkig had coach kunnen regelen dat we in de countryclub konden spelen, op hun binnenbanen. We hadden een training van maar een uurtje zodat we genoeg tijd hadden voor het feest. Het feest was gewoon gezellig met zn alleen wat eten enzo. Ook kregen de seniors bloemen (: oranje natuurlijk! (mijne zijn inmiddels dood..) Maar wat dan? Geen tennis meer.. Basketball? why not? Ik ben lang! Na dat ik ook nog was gevraagd voor het basketball team besloot ik maar om naar 1 van de open gyms te gaan wat een soort van training is om iedereen weer in vorm te krijgen die geen zomer sport doen. Ik ging daar best enthousiast heen met het idee dat het leuk zou worden. Het was leuk! Ik snapte alleen niks van alle regels en wat ik moest doen, voor mn gevoel liep ik ook dehele tijd op de verkeerde plek ;p Het team... was niet echt aardig. Ze keken me een beetje aan op een manier van: wat doe je hier? Dus ik besloot dat dit m niet meer ging worden. Dat was mijn 1daagse basketbal cariere (: Jen en ik hebben een aantal klassen in de sportschool gevonden die we leuk vinden en we proberen elke week heen te gaan, dus ik blijf bezig (:

Clubs:
Geen tennis? Geen basketbal? Misschien thuis zitten? Nee! Ik heb een beetje rondgevraagd en al me vrienden vonden dat ik bij Girls of Green moest komen! Dat heb ik meteen maar gedaan die dag! Girls of Green is een soort van vrijwilligersclub die de community probeerd te helpen. Ik was daar met Sarah en Deby en die vroegen of ik daarna met hun mee wilde komen naar de Glee Club (een zing club), oke, ik kan niet echt zingen maar waarom niet? Het was ook heel leuk en gezellig dus ik denk dat ik dat ook maar wat vaker ga proberen. Ook hadden we vorige week bij de Culture Club de eerste meeting, deze maand was de india maand, erg interresant.

School:
Ik ben onwijs trots op mijn cijfers dus dat moet ik ook even vertellen (: Mijn laagste cijfer is op het moment een B, 85%, whoehoeeeee!!
Ik begin elke dag meer te snappen wat er allemaal gaande is, niet alleen in de lessen maar ook als ik met vrienden praat begrijp ik steeds meer waar het over gaat (: De eerste ouderavond is inmiddels ook geweest. Al mn docenten zijn blij met me en vinden het leuk om me in de les te hebben dus dat is ook erg moooi :D Iets wat nu in school gaande is, is best interresant vind ik. Alle jongen uit het soccer team hebben hun haar allemaal geschoren in een hanenkam zeg maar. veel meisjes uit het soccer team hebben allemaal de puntjes van hun haar blauw. En er word gezegt dat alle jongens uit het football team hun haar heel lichtblond gaan verven, maar dat lijkt me een beetje vreemd.. interesant om te zien hoe erg people in hun school spirit zijn.

dingen die we gedaan hebben:
we zijn ook naar de Pro football hall of fame. Super gaaf! Alle superhelden in de football, hun hoofden stonden daar. En over de geschiedenis van football! Eindelijk snap ik het spel! De geschiedenis, een aantal helden, en ik ben inmiddels ook aardig goed in de spelregels ;)

We zijn vorig weekend ook naar een nederlands feestje geweest. Het was van de nederlandse organisatie in noordwest ohio. Een nederlands avondeten, nederlandse mensen en sjoelen! (: Geloof me, als je zolang weg bent van je homeland ga je dat soort dingen missen ;) we hadden daar ook een familie ontmoet in Jackson, wat zo'n 15 minuten weg is. De kerk is ook in Jackson. Bij hun is de man ook uit nederland en de vrouw uit Jamaica dus dat is erg leuk!

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb bijgepraat over deze weken. Het is niet echt meer dat ik elke dag iets nieuws doe dus sommige weken zullen precies hetzelfde zijn als andere en zal er niet veel te updaten zijn. Maar mijn volgende zal snel komen over mn verjaardag!!

Xxxx!

  • 17 Oktober 2012 - 09:04

    Jolanda:

    Kom ik terug van een rondje hardlopen, vind ik dit op de computer:-)
    HEERLIJK, ik heb gewoon zitten grinniken hier achter de computer, je schrijft heel levendig, dus we blijven smullen als je een blog schrijft!!!
    Laat maar komen die volgende............ XXXXX

  • 18 Oktober 2012 - 10:27

    Brigitte Schmidt:

    Wat leuk die familie in Jackson, hebben ze ook kinderen en zijn ze jong/oud leuk om zo al die "verdwaalde" nederlanders tegen te komen. Goed dat ze daar het vrijwilligerswerk al op "jonge" leeftijd doen zeg, goed bezig! Ben benieuwd naar het Halloween gebeuren of ze dat daar ook groots gaan aanpakken ? Enjoy en geniet. Groetjes vanuit N'gein vd Schmidtjes

  • 18 Oktober 2012 - 21:05

    Lia :

    He Marissa,
    Nou voor iemand die niet elke dag iets nieuws meemaakt, maak je toch heel veel mee. Ik ben benieuwd hoe je verjaardag was zo ver weg. Enne volgens mij ben jij onwijs populair. Jeemig volgens mij had je wel tig felicitaties. Maar das alleen maar leuk toch. We zullen het gaan lezen! Groetjes uit Doesburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 8300

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: