Mijn verjaardag in Amerika!! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag in Amerika!! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag in Amerika!! (:

Blijf op de hoogte en volg

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Akron

Happy birthday!!

Dat heb ik een hoop gehoord! Super bedankt iedereen!
Mijn verjaardagsweekend begon met op zaterdag naar een pumpkin patch. Het was op een boerderij en er waren een hoop leuke dingen te doen. Een rit achter in een tractor op een hooibaal, een doolhof tussen de corn, een treinritje voor daniel en een hoop andere leuke dingen!
S'avonds ben ik met Hanna naar een concert geweest van Boys like girls, The all-american rejects en als voorprogramma hadden ze The ready set! de tickets waren maar 15 dollar, we hadden geweldige plaatsen en we hadden de tijd van ons leven!!

Op mijn verjaardag zijn we naar de kerk geweest. Precies op mijn verjaardag ging het over eten en hadden ze heel veel eten, en ze vroegen wie er iets te vieren had. Natuurlijk was het mijn verjaardag, en ze hadden cupcakejes! (: Ze waren lekker..
Na de dienst waren we vrijwilliger bij de trunk or treat. Het is eigenlijk gewoon trick or treat alleen dan niet deur na deur, maar achterbak na achterbak ;p Het was super leuk om al die kleine kindjes te zien in hun pakjes! al met al was het een super leuke verjaardag! Ik heb een hoop kado's gekregen en een aantal kaarten (:

Afgelopen vrijdag had ik me feest voor vrienden. Er waren 4 meiden, we hebben pizza gebakken, film gekeken, gewoon de gezellige dingen die je altijd doet ;)

Mijn conclusie is dat ik een geweldige verjaardag heb gehad. Het was vreemd dat jullie allemaall aan de andere kant van de wereld zitten, maar volgend jaar zijn jullie ook weer welkom op mijn verjaardag :)

Xx

  • 25 Oktober 2012 - 08:02

    Jolanda:

    Haha dat heb je toch maar snel gedaan hé :-)
    Het was een rare dag, maar wel een hele bijzondere verjaardag zo, één om nooit meer te vergeten!!!
    Liefs XX

  • 25 Oktober 2012 - 15:44

    Vincent:

    :-) Top, het was wel vreemd hoor XX

  • 27 Oktober 2012 - 23:34

    Lia:

    Wel fijn voor jou dat je toch een hele leuke verjaardag hebt gehad. En lief van je dat we volgend jaar allemaal weer welkom zijn!
    Liefs Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 8240

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: