Life in november! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu Life in november! (: - Reisverslag uit Akron, Verenigde Staten van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Life in november! (:

Blijf op de hoogte en volg

05 December 2012 | Verenigde Staten, Akron

Het word inmiddels wel eens tijd voor weer een nieuwe blog, ik hoorde dat er een hoop mensen al aan het klagen waren (a) Iets wat eigenlijk ook wel fijn is want dan weet ik dat het gelezen en gewaardeerd word. Er is inmiddels alweer een hoop gebeurt, de laatste blog was over me verjaardag geloof ik en nu zijn we al op het punt waar de kerstboom op staat! Inmiddels heb ik me rapport gekregen waar ik zeer trots op kan zijn al zeg ik het zelf. 2 keer een A+, 2 keer een A, een B+ en een B- Best goed vind ik! (: De verkiezingen zijn ook EIN-DE-LIJK over! wat erg fijn is als je in een swingstate woont. Op stemdag ben ik een dagje mee wezen lopen met mijn lokale coordinator, zij werkt op een montesori kleuterschool, dit was een zeer leerzame dag voor mij. nu weet ik dat ik wel het onderwijs in wil, maar niet op een montesori kleuterschool! haha

Dit is even om jullie allemaal heel erg jalourse te maken: Jen komt net binnen met een zelfgemaakt rozijnenbrood met spijs erin (:
Btw, het is nog warm :3

Omdat we allemaal zo blij was dat de verkiezingen over waren hadden we een feestje in government, ik weet zelf niet hoe blij ik hier nou mee ben want we zijn nu met de constitutie bezig. Maar het was een leuk feestje! Iedereen had iets lekker meegenomen, en mijn nederlandse koekjes werden erg gewaardeerd (:
In mijn engelse klas zijn we eindelijk klaar met Macbeth (shakespeare) en zijn we nu aan het leren hoe je een onderwerp en persoonvorm kan vinden in een zin... Ja, ik zit echt in het examenjaar... Niet de meest slimme..
De theaterklas heeft de musical Hairspray gedaan, ze hadden hier voor werkers nodig die vantevoren een uurtje stoelen moesten aanwijzen. Dit betekende ook gratis entree en ik blijf een nederlander dus dat deden we! Samen met 3 vriendinnen zijn we eerst uit eten geweest en daarna de musical gezien. Een hoop van mijn vrienden deden mee en ze deden het super goed! al is het hele decor, techniek en band enzo niet te vergelijken met het cals!
Gister hadden we bloeddonaties in school. Alle vrijwilligers van Girls of Green werkte samen met het rode kruis om ze veel mogelijk bloed in school te verzamelen. Het was best leuk maar tegelijk ook saai, het duurde est wel lang om bij iemand het bloed uit de arm te zuigen maar tegelijk heb ik wel een hele hoop nieuwe mensen leren kennen of klasgenoten beter leren kennen! Mijn taak was om mensen af te leiden en een praatje te maken. Op een moment was er een jongen die bijna in sliep viel de hele tijd en hij voelde zich ook niet goed, dus hadden we de taak gekregen om liedjes voor m te zingen en te dansen.. Sure! als je daar levens mee kan reden! haha!
December word een ernorm drukke grote maand met sinterklaas, kerst, concerten en D's verjaardag, dus verheug je maar vast op de volgende blog! Ik zal proberen het dit keer beter te doen!

  • 05 December 2012 - 07:16

    Mama:

    Zie je echt weer superleuk om te lezen ( voor jou doen eigenlijk wel kort haha)!! Liefs Mama

  • 05 December 2012 - 23:01

    Marissa:

    Een verklaring waarom me blog korter is dan normaal:
    Het leven word steeds normaler hier voor me!
    maar volgende keer heb ik vast meer te vertellen!
    Om vast een voorproefje te geven:
    Er zitten 2 concerten aan te komen, en dat is maar een klein deel!

  • 07 December 2012 - 09:28

    Brigitte Schmidt:

    Marissa wat leuk om te lezen dat het goed gaat op school en je zoveel mensen leert kennen. Geweldig hoe jij ons als nuchtere hollander laat weten hoe je die verkiezingen hebt ervaren lache hoor. Mede door de foto's op facebook kan ik zien dat jij in een fantastisch gezin terecht bent gekomen echt fijn voor jou en voor het 'thuisfront" en natuurlijk zien wij ook dat zij heel erg blij zijn met jou als"leen-dochter".

    De foto's geven mij iedere keer zo'n "American dream movie gevoel" geniet van de feestdagen heel veel liefs vanuit huize Schmidt xxx en alvast een Merry Christmas for everybody HO HO HO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 8292

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: