Bijna is het zover! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van marissavermeer - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwegein

Eindelijk is het dinsdag! Lang op gewacht maar het is nu toch echt zo ver! Vanmiddag ga ik met het vliegtuig mee naar New York!

Gisteravond was mijn "afscheidsfeestje" Ik heb onwijs leuke dingen gekregen en het was heel gezellig! Inmiddels zitten alle kadotjes al in me koffer en ben ik klaar om te vertrekken!

Het enige wat me nog in de weg staat is dat me koffer ietsje te zwaar is dus dat word straks nog even me handbagage volproppen en dan gaan!

Als ik internet heb in New York zal ik iedereen op de hoogte houden!

Xx marissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 8299

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: