Euhmm.. Tot volgend jaar?? - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van marissavermeer - WaarBenJij.nu Euhmm.. Tot volgend jaar?? - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van marissavermeer - WaarBenJij.nu

Euhmm.. Tot volgend jaar??

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2012 | Nederland, Nieuwegein

Het begint nu toch wel heel dichtbij te komen! De 21e is het al zover! Eerst een paar dagen in New york en dan door naar het gezin waar ik het aankomende jaar ga wonen! Het gezin bestaat uit Jen, Niels en Daniel (3jaar) Over een maand ben ik daar al, en heb ik denk ik net m'n eerste schooldag achter de rug. Best een raar idee eigenlijk, maar ik heb er onwijs veel zin in!!

In New York kom ik aan op JFK, dan word ik opgehaald door de organisatie CIEE. Die brengen me naar het hotel waar alle high school studenten van over de hele wereld naar toe komen, natuurlijk super leuk dat je mensen vanuit overal gaat ontmoeten! Met z'n allen hebben we dan lessen en sightseeing. SUPER!

Na 4 dagen ga ik naar het gezin en begint het eigenlijk pas echt. Volgens mij is het gezin super aardig en ga ik het daar onwijs naar m'n zin hebben!

Het is helaas nu nog vooral afscheid nemen van iedereen want ik ben nog maar 3 dagen in nederland. Wat zeg je nou tegen vrienden die je normaal heel vaak ziet? Euhm,, tot volgend jaar?

Nu snel verder met me koffer inpakken voor nog 3 weken op vakantie, en dan zal ik nog maar 2 dagen in nederland zijn. Gek idee hé!

Ik zal jullie op de hoogte houden! ;)

xx Marissa

  • 09 September 2012 - 21:40

    Irma:

    hoi marissa,
    wat een onderneming zeg, een heel jaar naar america gaaf hoor.
    en dan allemaal nieuwe mensen ontmoeten en een nieuwe school petje af.ik heb de verhalen gelezen erg leuk en spannend.
    nou ik hou je blog bij en heel veel succes meissie.dikke xxxx van aris,irma, lindsay en raymond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 8298

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 30 November -0001

High school in Ohio

Landen bezocht: